#footer { width:660px; clear:both; margin:0 auto; } #footer hr { display:none; } #footer p { margin:0; padding-top:15px; font:78%/1.6em "Trebuchet MS",Trebuchet,Verdana,Sans-serif; text-transform:uppercase; letter-spacing:.1em; }

quarta-feira, outubro 20, 2004

Alicerçando Poesia # 16 - Mendinho séc. XIII

Cantiga de Amor

Seriam'eu na ermida de San Simón
E cercáronmi as ondas que grandes son
Eu atendend'o meu amigo! E verrá?

Estando na ermida, ant'o altar
Cercáronmi as ondas grandes do mar
Eu atendend'o meu amigo! E verrá?

E cercáronmi as ondas, que grandes son
Nem ei barqueiro nem remador
Eu atended'o meu amigo! E vérrá?

E cercáronmi as ondas do alto mar
Non ei barqueireo nem sei remar
Eu atended'o meu amigo! E verrá?

Non ei barqueiro nem remador
Morrerei, fremosa, no mar maior.
Eu atendend'o meu amigo! E vérra?

Non ei barqueiro nen sei remar
Morrerei eu, fremosa, no alto mar
Eu atended'o meu amigo! E verrá?